Support
Hulp nodig?
Vul hieronder het formulier in en ons team zal u zo snel mogelijk contacteren.
Probleem niet opgelost of niet teruggevonden hieronder? Neem
dan contact op met ons via service@robbe-industries.be.
Vermeld telkens het fabricage nummer (bv. 12345BJ22) en een
korte probleemomschrijving.
Controleer de voedingsspanning, algemene stroompanne?
Controleer de automaat indien van toepassing.
Werkt het netwerk? Kan er ping uitgevoerd worden naar het
toestel? Vraag meer info bij de IT-afdeling. Indien ping mogelijk,
neem dan contact op met ons.
Werkt het netwerk? Kan er ping uitgevoerd worden naar de
moxa? Vraag meer info bij de IT-afdeling. Indien ping mogelijk,
neem dan contact op met ons.
Ga naar opties > herindexeren, vink alles aan en herstel de
database.
Probeer de map c:\Robbe\ te recupereren. Neem daarna contact
op met service@robbe-industries.be voor herinstallatie en/of
activatie van de software.
Mogelijks is deze losgekoppeld geweest en aangesloten op de
verkeerde USB-poort. Probeer deze te connectoren op een
andere poort.
Controleer eerst de box PC of deze al of niet is opgestart.
Neem contact op met service@robbe-industries.be , vermeld het
fabricage nummer (bv. 12345BJ22) en het probleem kort
beschrijven.
Waarmee kunnen wij u helpen?
Beschrijf uw project en noden via ons formulier en wij laten vrijblijvend binnen twee werkdagen weten hoe wij u verder kunnen helpen!